Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-24T19:37:27Z-
dc.date.available2020-03-24T19:37:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСмолянко Ю. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання. Вісник Інституту розвитку дитини : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Дитинство». - Освіта. Соціум». Київ, 2015. Вип. 6. С.411-413.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1073-
dc.description.abstractПоширення нових інформаційно-комунікаційних технологій та поява глобальної інформаційної мережі Інтернет зумовили зміну традиційної моделі навчання. Відповідно у вищій педагогічній школі уможливився розвиток нового напряму в освіті – дистанційного навчання, що ґрунтується на комп’ютерних і телекомунікаційних технологіях, суб’єкти та об’єкти освіти яких безпосередньо беруть участь у навчальному процесі, знаходячись на часовій або просторовій віддалі.en_US
dc.publisherМатеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Дитинство.en_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.