Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10749
Назва: | Нові підходи до викладання історії в оновленій шкільній програмі (2022) |
Автори: | Герасимчук, Олександр Михайлович |
Ключові слова: | викладання історії шкільна програма освіта організація навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Восьмі Фльорівські читання : матеріали |
Бібліографічний опис: | Герасимчук О. М. Нові підходи до викладання історії в оновленій шкільній програмі (2022) // Восьмі Фльорівські читання : матеріали наук.-практ. конференції. Чернігів: НУЧК імені Т.Г.Шевченка, 2023. С.9-16. |
Короткий огляд (реферат): | Переорієнтування середньої освіти в Україні на розвиток компетентностей учнів як головний результат освітнього процесу обумовлює значні зміни у підходах до організації навчання всіх освітніх галузей, зокрема історичної та громадянознавчої. У новому Державному стандарті базової середньої освіти 2020 р. запропоновані не лише нові підходи до відбору і структурування змісту освіти за освітніми галузями, перелік ключових компетентностей і наскрізних умінь, яких мають набувати учні, а й вимоги до обов’язкових результатів навчання, орієнтовані саме на ці компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10749 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Герасимчук_Нові підходи до викладання історії.pdf | 171,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.