Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10749
Назва: Нові підходи до викладання історії в оновленій шкільній програмі (2022)
Автори: Герасимчук, Олександр Михайлович
Ключові слова: викладання історії
шкільна програма
освіта
організація навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Восьмі Фльорівські читання : матеріали
Бібліографічний опис: Герасимчук О. М. Нові підходи до викладання історії в оновленій шкільній програмі (2022) // Восьмі Фльорівські читання : матеріали наук.-практ. конференції. Чернігів: НУЧК імені Т.Г.Шевченка, 2023. С.9-16.
Короткий огляд (реферат): Переорієнтування середньої освіти в Україні на розвиток компетентностей учнів як головний результат освітнього процесу обумовлює значні зміни у підходах до організації навчання всіх освітніх галузей, зокрема історичної та громадянознавчої. У новому Державному стандарті базової середньої освіти 2020 р. запропоновані не лише нові підходи до відбору і структурування змісту освіти за освітніми галузями, перелік ключових компетентностей і наскрізних умінь, яких мають набувати учні, а й вимоги до обов’язкових результатів навчання, орієнтовані саме на ці компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10749
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герасимчук_Нові підходи до викладання історії.pdf171,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.