Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10788
Назва: Постання соціально-педагогічної ідеї у німецьких публікаціях 1893–1895 років
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: німецькі публікації
німецькі педагоги
соціально-педагогічна ідея
еволюціоністська етика
наукова педагогіка
Дата публікації: 2025
Видавництво: Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Постання соціально-педагогічної ідеї у німецьких публікаціях 1893–1895 років. International scientific-practical conference “Current state and priorities modernization of science, education and society”: conference proceedings (Tampere, Finland, February 8, 2025). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 9–10.
Короткий огляд (реферат): Розмисли німецьких педагогів стосовно цілей, спрямувань, характеру соціальної педагогіки знайшли подальше відображення у різних публікаціях 1893–1895 років. У статтях “Просвітницький рух сучасності та школа прийдешнього” (Die Lehrerin in Schule und Haus, 1893/1894), “Нова система педагогіки” (Jahrbuch des Vereins für Wissenschaftliche Pädagogik, 1894), нарисі “Еволюціоністська етика як основа наукової педагогіки” (Вісбаден, 1894) викладач Єнського університету Пауль Бергеман (Paul Bergеmann) (20.10.1862, Львувек-Шльонський – 8.10.1946, Венґлінець) обґрунтовував значення соціальної педагогіки в розвитку модерної школи. Він доводив, що найважливішим завданням соціальної педагогіки має бути розвинення в людини почуття приналежності до спільноти, причетності до колективної душі та суспільного буття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10788
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Постання соціально-педагогічної.pdf222,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.