Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШекера, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2025-04-08T08:22:02Z-
dc.date.available2025-04-08T08:22:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШекера Н. П. Формування адекватної самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльності : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 91 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10812-
dc.description.abstractМагістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальному дослідженню процесу формування адекватної самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. У теоретичній частині роботи проведено аналіз поняття «самооцінка» у психолого-педагогічній літературі, розкрито особливості формування адекватної самооцінки в умовах початкової школи, акцентовано увагу на психолого-педагогічних аспектах, які сприяють формуванню самооцінки.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectадекватна самооцінкаen_US
dc.subjectнавчальна діяльністьen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічна підтримкаen_US
dc.subjectпедагогічні методикиen_US
dc.titleФормування адекватної самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльностіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шекера_Формування адекватної самооцінки.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.