Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10812
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шекера, Наталія Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-08T08:22:02Z | - |
dc.date.available | 2025-04-08T08:22:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Шекера Н. П. Формування адекватної самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльності : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 91 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10812 | - |
dc.description.abstract | Магістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальному дослідженню процесу формування адекватної самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. У теоретичній частині роботи проведено аналіз поняття «самооцінка» у психолого-педагогічній літературі, розкрито особливості формування адекватної самооцінки в умовах початкової школи, акцентовано увагу на психолого-педагогічних аспектах, які сприяють формуванню самооцінки. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | самооцінка | en_US |
dc.subject | адекватна самооцінка | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічна підтримка | en_US |
dc.subject | педагогічні методики | en_US |
dc.title | Формування адекватної самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльності | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шекера_Формування адекватної самооцінки.pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.