Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1082
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T07:52:00Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T07:52:00Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1082 | - |
dc.description.abstract | Авторка охарактеризувала основні ідеї, що поєднували соціальну педагогіку і педологію – цілісне сприймання особистості дитини, увага до її потреб і запитів, ретельне вивчення соціального середовища й умов життя індивіда й отримали практичне втілення у діяльності кабінетів соціальної педагогіки та лікарсько-педагогічних кабінетів, які функціонували у складі досвідно-педологічних станцій у 20-ті – першій половині 30-х років ХХ ст. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / [за ред. Л.П.Мельник, В.І.Співака]. Вип. ХХIV. Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2015. С. 256–267. | en_US |
dc.subject | науково-практична діяльність | en_US |
dc.subject | соціальна педагогіка | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | наукове становлення | en_US |
dc.subject | досвідно-педологічна станція | en_US |
dc.title | Взаємодія соціальної педагогіки та педології у контексті їх наукового становлення (20-ті роки ХХ ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Взаємодія соціальної педагогіки та педології у контексті їх наукового становлення (20-ті роки ХХ ст.).pdf | 172.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.