Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T07:56:51Z-
dc.date.available2020-03-25T07:56:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1084-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу основних ідей біхевіористичної психології, що мала вплив на становлення педології. Особлива увага приділяється характеристиці наукових поглядів одного із провідних представників біхевіоризму Дж. Уотсона.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПедагогіка і психологія. 2014. № 1. С. 64–71.en_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectбіхевіоризмen_US
dc.titleБіхевіоризм Дж Уотсона як підгрунтя розвитку педологіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біхевіоризм Дж Уотсона як підгрунтя розвитку педології.pdf192.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.