Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1084
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T07:56:51Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T07:56:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1084 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу основних ідей біхевіористичної психології, що мала вплив на становлення педології. Особлива увага приділяється характеристиці наукових поглядів одного із провідних представників біхевіоризму Дж. Уотсона. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Педагогіка і психологія. 2014. № 1. С. 64–71. | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | біхевіоризм | en_US |
dc.title | Біхевіоризм Дж Уотсона як підгрунтя розвитку педології | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Біхевіоризм Дж Уотсона як підгрунтя розвитку педології.pdf | 192.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.