Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T08:17:38Z-
dc.date.available2020-03-25T08:17:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1087-
dc.description.abstractУ статті аналізуються основні положення експериментальної педагогіки як наукової галузі, визначається їхній вплив на розвиток педології, порівнюються зміст і предмет експериментальної педагогіки та педології, а також розглядається значення діяльності німецького психолога і педагога Е. Меймана на становлення експериментальної педагогіки та педологіїen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЄвропейські витоки наукового розвитку педології в Україні: експериментальна педагогіка Е. Меймана. Вісник Черкаського університету імені Б. Хмельницького. Серія : Педагогічні науки. 2013. № 30. С. 144–149.en_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectекспериментальна педагогікаen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectюнацтвознавствоen_US
dc.titleЄвропейські витоки наукового розвиткупедології: експериментальна педагогіка Е. Мейманаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.