Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T08:50:22Z-
dc.date.available2020-03-25T08:50:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090-
dc.description.abstractВ Україні упродовж десятиліть існує досвід створення закладів для навчання, виховання та соціалізації різних категорій дітей з особливими освітніми потребами та інтеграції їх у суспільство.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗбірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практична філософія і нова українська школа». Київ: Інститут педагогіки АПН України, 2019. С. 50–55.en_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.titleІсторико-педагогічні аспекти становлення інклюзивної освіти: український досвідen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.