Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10923
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kmit, Olena | - |
dc.contributor.author | Кміть, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-14T08:09:15Z | - |
dc.date.available | 2025-05-14T08:09:15Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Kmit O.V. (2025) The Content of Primary School English Teachers’ Philological Competence: Proceedings of the scientific and pedagogical internship, February 24 – April 6, 2025. Riga: ISMA University of Applied Sciences. P. 34-38. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10923 | - |
dc.description.abstract | In the article the structure and content of primary school English teachers’ philological competence is defined. In the structure of philological competence a basic level, a professional and pedagogical level, a specialized level are distinguished. The content of philological competence is considered in this article as a set of philological literacy, philological culture, philological self-education. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Riga | en_US |
dc.subject | philological competence | en_US |
dc.subject | levels of philological competence structure | en_US |
dc.subject | philological literacy | en_US |
dc.subject | philological culture | en_US |
dc.subject | philological self-education | en_US |
dc.title | The Content of Primary School English Teachers’ Philological Competence | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kmit_The Content of Primary School.pdf | 2,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.