Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKmit, Olena-
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-05-14T08:09:15Z-
dc.date.available2025-05-14T08:09:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationKmit O.V. (2025) The Content of Primary School English Teachers’ Philological Competence: Proceedings of the scientific and pedagogical internship, February 24 – April 6, 2025. Riga: ISMA University of Applied Sciences. P. 34-38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10923-
dc.description.abstractIn the article the structure and content of primary school English teachers’ philological competence is defined. In the structure of philological competence a basic level, a professional and pedagogical level, a specialized level are distinguished. The content of philological competence is considered in this article as a set of philological literacy, philological culture, philological self-education.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherRigaen_US
dc.subjectphilological competenceen_US
dc.subjectlevels of philological competence structureen_US
dc.subjectphilological literacyen_US
dc.subjectphilological cultureen_US
dc.subjectphilological self-educationen_US
dc.titleThe Content of Primary School English Teachers’ Philological Competenceen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kmit_The Content of Primary School.pdf2,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.