Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T08:54:31Z-
dc.date.available2020-03-25T08:54:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1092-
dc.description.abstractСпрямованість вектору сучасної освіти на дитиноцентризм, забезпечення прав дитини на всебічний вільний розвиток вимагає системного підходу до розуміння природи дитини, її різноманітних потреб, закономірностей становлення особистості. Відповіддю на такі запити освіти та педагогічної науки може стати дитинознавство як комплексна наукова галузь, що інтегрує знання про розвиток дитини та дитинство в різних соціальних та історичних контекстах. Завдяки дитинознавству утверджується думка про те, що «кожна дитина є неповторною й унікальною особистістю», а «знання дитини, закономірностей і факторів її розвитку й формування – це актуальна вимога педагогічної науки»en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗбірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка у вимірі соціокультурних досліджень». Херсон: Видавництво ХДУ, 2019. С. 80–83.en_US
dc.subjectдитинознавствоen_US
dc.subjectпедагогічні дослідженняen_US
dc.titleРозвиток дитинознавства як комплексної наукової галузі крізь призму педагогічних дослідженьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.