Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10930
Назва: Погляди викладачів Чернігівського колегіуму (1700 – 1786) на навчання та реформування освіти
Автори: Соломаха, Ірина Григорівна
Ключові слова: Чернігівський колегіум
викладацький склад
реформування освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Соломаха І.Г. Погляди викладачів Чернігівського колегіуму (1700 – 1786) на навчання та реформування освіти // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 29–30 (185–186) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 231-236. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – проаналізувати зміни в освітніх процесах, які відбулися в середовищі Чернігівського колегіуму протягом XVIII ст. через призму поглядів його викладачів. Методологія. Методологічною основою дослідження є історико-хронологічний підхід, який допомагає виявленню освітніх змін на певному історичному етапі у тісному зв’язку з конкретними історичними умовами і в хронологічній послідовності та культурологічний підхід, який сприяє пошуку та аналізу теоретичних і практичних надбань викладачів одного з духовних освітніх закладів Чернігівщини XVIII ст. Відповідно, в дослідженні використовуються ретроспективний, хронологічно-системний, проблемно-пошуковий методи, історико-педагогічний аналіз літературних джерел.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10930
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соломаха_Погляди викладачів.pdf301,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.