Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTorubara, Oksana-
dc.contributor.authorТорубара, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-05-14T10:05:06Z-
dc.date.available2025-05-14T10:05:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationTorubara O. Incorporating media literacy into ESP courses for professional education in Ukraine // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 29–30 (185–186) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 237-244. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10931-
dc.description.abstractESP (English for Specific Purposes) teaching in a broad sense is aimed at helping university students to perform in English effectively in potential professional environments on the international labour market. Due to the unprecedented circumstances of the Russian war against Ukraine and a toxic world information eco-system, the ability to assess information sources, many of which are in English, identify fake news and manipulation, and make well-informed decisions have become essential and even vital for any young professional. At the same time, students in non-linguistic specialities mainly have A2-B1 level of English which is not sufficient enough to approach current authentic sources of information online. Even if they manage to comprehend the contents, they lack the ability to consume media critically. Викладання англійської мови для професійного спілкування у широкому розумінні має на меті допомогти студентам закладів вищої освіти ефективно взаємодіяти англійською мовою у потенційному професійному середовищі на міжнародному ринку праці. Через безпрецедентні обставини розв'язаної Росією війни проти України та токсичність світової інформаційної екосистеми вміння оцінювати джерела інформації, багато з яких є англомовними, виявляти фіктивні новини та маніпуляції, а також приймати зважені рішення стали важливими і навіть життєво необхідними для будь-якого молодого фахівця.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectEnglish for Specific Purposes (ESP)en_US
dc.subjectmedia literacyen_US
dc.subjectmassive open online course (MOOC)en_US
dc.subjectblended learningen_US
dc.subjecta teacher as a facilitatoren_US
dc.subjectанглійська мова для професійного спілкуванняen_US
dc.subjectмедіаграмотністьen_US
dc.subjectмасовий відкритий онлайн курсen_US
dc.subjectзмішане навчанняen_US
dc.subjectфасилітаторen_US
dc.titleIncorporating media literacy into ESP courses for professional education in Ukraineen_US
dc.title.alternativeЗапровадження медіаграмотності в курсах англійської мови для професійного спілкування в університетській практиці в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Torubara_Incorporating media literacy.pdf324,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.