Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10936
Назва: | Особливості ставлення студентської молоді до дистанційного навчання |
Автори: | Велінець, Марія Михайлівна |
Ключові слова: | молодь студенти дистанційне навчання феномен «атитюд» російсько-українська війна психологія особистості соціальна адаптиція |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Велінець М.М. Особливості ставлення студентської молоді до дистанційного навчання : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «бакалавр», студентки IV курсу, 41 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент М. А. Дроздова / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2024. 56 с. |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні проблема дистанційного навчання є ключовою у зв'язку із сучасними трансформаціями в освіті, що виникли внаслідок пандемії COVID-19 та через російсько-українську війну, що зробило дану форму навчання актуальною для вітчизняних студентів. Це призвело до значних змін у методах навчання, організації учбового процесу та взаємодії між викладачами і студентами. Перехід до дистанційного навчання може впливати на психологічний стан студентів, їхню мотивацію, самоорганізацію та соціальну адаптацію. Розуміння їхнього ставлення до цієї форми навчання допоможе визначити ефективніші підходи до організації навчального процесу та підтримки студентської молоді у цьому контексті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10936 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 053 Психологія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Велінець_Особливості ставлення.pdf | 779,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.