Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10938
Назва: Особливості сприймання російсько-української війни молодшими школярами
Автори: Самусь, Ольга Вікторівна
Ключові слова: психологічне сприймання
російсько-українська війна
молодші школярі
психологічна допомога
психологічна підтримка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Самусь О.В. Особливості сприймання російсько-української війни молодшими школярами : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «бакалавр», студентки IV курсу, 41 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент М. А. Дроздова / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2024. 58 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасна ситуація в Україні, пов'язана з російсько-українською війною, має глибокий вплив на всі аспекти життя суспільства, включаючи психологічний стан та розвиток дітей. Діти, як найуразливіша група, зазнають значного впливу від подій, що відбуваються навколо них. Враховуючи жахливі події довкола, постійне інформаційне навантаження через засоби масової інформації, соціальні мережі та розмови дорослих, діти формують власне сприйняття війни, що може впливати на їхню подальшу психологічну та емоційну стабільність, розвиток ціннісних орієнтацій і поведінкові реакції. Дослідження психологічного сприйняття війни молодшими школярами є надзвичайно важливою темою для розробки психологічної підтримки та допомоги дітям у складних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10938
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самусь_Особливості сприймання.pdf2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.