Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T09:27:36Z-
dc.date.available2020-03-25T09:27:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1096-
dc.description.abstractУ статті розглядаються ідеї вчених-педологів П. Каптєрєва, О. Нечаєва, М. Рум`янцева, Я. Чепіги, що стосуються різних аспектів розвитку особистості і були поширені в педології у період її становлення як наукової галузі (початок ХХ ст.). Особлива увага приділяється проблемі впливу шкільної освіти на розвиток дитини. Ключові слова: педологія, дитина, освіта, виховання, розвиток, особистість. В статье рассматриваются идеи ученых-педологов П. Каптерева, А. Нечаева, Н. Румянцева, Я. Чепиги, которые касаются разных аспектов развития личности и были характерны для педологии в период ее становления как научной отрасли (начало ХХ в.). Особое внимание обращается на проблему влияния школьного образования на развитие ребенка.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія : Педагогічні науки. – 2013. Випуск 123. Т.ІІ. С. 403–408.en_US
dc.subjectличностьen_US
dc.subjectпедологияen_US
dc.subjectребенокen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectвоспитаниеen_US
dc.subjectразвитиеen_US
dc.titleІдеї розвитку особистості у вітчизняній педології початку ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.