Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T10:02:54Z-
dc.date.available2020-03-25T10:02:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯнченко Т. В. Ідеї соціальної педагогіки у художніх творах Василя Сухомлинського. Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Сер.: Педагогічні науки. 2018. Вип. 171. С. 167–170.-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1101-
dc.description.abstractПедагогіка Василя Сухомлинського випередила свій час. У пострадянському науковому та освітньому просторі соціальна педагогіка набула поширення тільки у 90-ті роки ХХ ст. А в спадщині видатного вченого соціальнопедагогічні ідеї знайшли відображення значно раніше. Зокрема, дитиноцентризм, визначальний вплив середовища на дитину, важливе значення рівноправних стосунків співробітництва між вчителем і дітьми, взаємодія школи та родини, віра в силу виховання, гуманне ставлення до людей з особливими потребами та допомога їм – це ті концепти, що набули розвитку і в спадщині Василя Сухомлинського, і в сучасній соціальній педагогіці.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченкаen_US
dc.subjectВасиль Сухомлинськийen_US
dc.titleІдеї соціальної педагогіки у художніх творах Василя Сухомлинськогоen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.