Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11020
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorСазонова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-06-05T08:55:18Z-
dc.date.available2025-06-05T08:55:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛілік О.О., Сазонова О.В. Методичний супровід науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів в умовах цифровізації. Перспективи та інновації науки. 2025. №4(50). С. 597-608.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11020-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості організації науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів у межах їхньої професійної підготовки в магістратурі в умовах цифровізації. Обґрунтовано, що необхідність підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів-філологів у магістратурі філологічного факультету Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка зумовлена реформаційними процесами в освітній галузі. Це пов’язано з тим, що магістратура передбачає передусім підготовку здобувачів освіти до роботи в старших класах академічних ліцеїв, а також до вступу для здобуття освіти на третьому ступені вищої освіти. Це актуалізує необхідність удосконалення всіх форм організації освітнього процесу, а також розроблення навчальнометодичного забезпечення з обов’язкових освітніх компонентів. Доведено, що підвищенню якості професійної підготовки майбутніх учителів-філологів сприятиме організація науково-дослідницької роботи, зокрема написання кваліфікаційної роботи і проходження науково-дослідної практики. Визначено, що науково-дослідна практика сприяє формуванню в майбутніх учителів-філологів навичок здійснювати пошукову діяльність на основі теоретичних знань із методології наукового дослідження в контексті філологічних та педагогічних наук. Констатовано, що оптимізації виконання кваліфікаційних робіт сприятиме розроблена відповідно до нових вимог система методичного супроводу, чітко сформульовані вимоги до магістерських робіт, усвідомлення здобувачами вищої освіти власної відповідальності за результати наукового пошуку. З’ясовано, що в умовах цифровізації актуалізуються проблеми дотримання принципів академічної доброчесності, а також навичок пошуку, оброблення матеріалів і презентації результатів науководослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів.en_US
dc.publisherПерспективи та інновації наукиen_US
dc.subjectучителі-філологиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectнауково-дослідна практикаen_US
dc.subjectмагістратураen_US
dc.subjectкваліфікаційна роботаen_US
dc.subjectнауково-дослідницька діяльністьen_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.titleМетодичний супровід науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів-філологів в умовах цифровізаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.