Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11061
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицик, Надія Володимирівна-
dc.contributor.authorГерасименко, О. В.-
dc.contributor.authorКоробко, Т. О.-
dc.contributor.authorКалашник, Д. С.-
dc.contributor.authorПритуляк, Т. С.-
dc.date.accessioned2025-06-11T12:09:32Z-
dc.date.available2025-06-11T12:09:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГрицик Н. В., Герасименко О. В., Коробко Т. О., Калашник Д. С., Притуляк Т. С. STEM-освіта як перспективна форма освіти в Україні. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2025 . №1(31 ) 2025 . С. 1042-1053.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11061-
dc.description.abstractУ статті розглядається STEM-освіта як перспективна форма освіти в Україні. Зазначено, що глобальна конкуренція та зростання ролі технологій вимагають підготовки нового покоління фахівців, здатних до критичного мислення, креативності та вирішення складних проблем, що може забезпечити STEM-освіта. Звернуто увагу на те, що дослідження STEM-освіти в Україні є надзвичайно актуальним завданням, оскільки його результати можуть бути використані для розробки ефективних стратегій розвитку освіти, підготовки конкурентоспроможних кадрів та забезпечення сталого економічного та соціального розвитку країни. Визначено, що STEM-освіта – це міждисциплінарний підхід до навчання, що поєднує науку, технології, інжиніринг та математику. Розглянуто причини на основі яких STEM-освіта є надзвичайно перспективною формою освіти в Україні. Здійснено спробу визначити поточний стан та перспективи її розвитку в нашій державі. Обґрунтовано, що STEM-освіта маючи величезний потенціал має свої сильні та слабкі сторони, оцінка яких залежить від контексту: конкретної програми, рівня освіти та системи освіти в цілому. Охарактеризовано сильні та слабкі сторони STEM-освіти. Акцентовано увагу на тому, що досконалення STEM-освіти в Україні потребує комплексних та системних заходів, що охоплюють різні рівні – від шкільної освіти до вищої та післядипломної підготовки. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення STEM-освіти в Україні. Зроблено висновок, що STEM-освіта є перспективним напрямком розвитку освіти в Україні, що може сприяти економічному зростанню та зміцненню національної конкурентоспроможності. Однак, для успішного впровадження STEM-освіти необхідно подолати ряд викликів, зокрема, збільшити фінансування, реформувати навчальну програму, підвищити кваліфікацію вчителів та створити сучасну інфраструктуру. Впровадження цих заходів дозволить підготувати нове покоління висококваліфікованих фахівців та забезпечити Україні успішне майбутнє в глобальному світі.en_US
dc.publisherВісник науки та освітиen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.subjectпрофесійне навчанняen_US
dc.subjectпроєктні технологіїen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectміждисциплінарний підхідen_US
dc.titleSTEM-освіта як перспективна форма освіти в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STEM-освіта як перспективна форма освіти в Україні.pdf278,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.