Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11062
Назва: | STEM-навчання в умовах модернізації системи освіти |
Автори: | Брюховецька, І. В. Власюк, Т. М. Грицик, Надія Володимирівна Абрінова, Н. С. |
Ключові слова: | STEM-освіта міждисциплінарний підхід міжпредметні зв'язки STEM-програми освіта дослідження STEM-стратегії проєкт |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вісник науки та освіти |
Бібліографічний опис: | Брюховецька І. В., Власюк Т. М., Грицик Н. В., Абрінова Н. С. STEM-навчання в умовах модернізації системи освіти. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024 . №10(28) 2024. С. 729-744. |
Короткий огляд (реферат): | В наш час все більше вчителів, батьків та освітніх закладів звертають увагу на STEM-освіту. STEM - це комплексний підхід до навчання, орієнтований на розвиток навичок вирішення проблем, критичного мислення, аналітичного мислення та творчого підходу до вирішення завдань. Важливо розуміти, що STEM-освіта не обмежується лише вивченням окремих дисциплін, а включає їх взаємозв'язок та застосування у реальному житті. З часом STEM-освіта стає все більш затребуваною на ринку праці. Освіта відіграє ключову роль у підготовці учнів до сучасного світу, де технології стрімко розвиваються, а потреба у фахівцях у цих галузях постійно зростає. Крім освоєння конкретних науково-технічних знань, учні, отримуючи STEM-освіту, розвивають універсальні навички, які стануть у нагоді їм у будь-якій сфері життя: вміння працювати в команді, вирішувати проблеми, адаптуватися до нових умов та технологій. Інтегративна освіта дозволяє готувати цінні кадри, які можуть ефективно працювати у сучасних технологічних компаніях.Фахівці, які пройшли підготовку STEM, дуже потрібні на вітчизняному ринку праці та мають перспективи високих заробітків. Одним із лідерів у дослідженні питання щодо підготовки молоді до майбутнього працевлаштування та самореалізації є США. STEM-освіта особливо актуальна у сучасному цифровому світі, де технології та інновації відіграють визначальну роль у різних сферах діяльності, починаючи від медицини та інженерії та закінчуючи екологією та архітектурою. У статті ми розглянемо еволюцію STEM-освіти від початкової школи до вищої освіти, виявимо її вплив на формування професійних навичок та розглянемо перспективи її розвитку в майбутньому. Стаття присвячена аналізу практики та перспектив впровадження STEMстратегії, що є одним із інноваційних напрямків у сучасній освіті та реалізує інтеграцію предметів природничо-наукового циклу та математики. На особливу увагу заслуговують віртуальні центри STEM-освіти, призначені для використання когнітивних і соціальних технологій та передачі знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11062 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
STEM-навчання в умовах модернізації системи освіти.pdf | 341,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.