Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11092
Назва: | Інтерактивне програмне забезпечення для візуалізації навчального матеріалу з дисципліни «Біохімія» |
Автори: | Цигура (Усманова), Галина Олексіївна Толочний, Віктор Миколайович |
Ключові слова: | біохімія комп’ютерні технології інтерактивні програмовані засоби навчання дистанційна форма навчання майбутні фахівці фізичної культури і спорту |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Цигура Г., Толочний В. Інтерактивне програмне забезпечення для візуалізації навчального матеріалу з дисципліни «Біохімія». Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187). С. 158-164. |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано переваги використання візуальних засобів навчання під час викладання дисципліни «Біохімія». Представлено оптимальні варіанти інтерактивного програмного забезпечення для використання в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Наведено переваги платформи Mozaik Education. Мета роботи: виявити оптимальні варіанти інтерактивного програмного забезпечення для вивчення біохімії майбутніми фахівцями фізичної культури і спорту. Методологія. Роботу виконано на основі системного (для формування системного мислення студентів), компетентнісного та синергетичного підходів з врахуванням співпраці викладача і студента в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Використано загальнологічні методи аналізу, синтезу, систематизації й узагальнення інформації. Наукова новизна. Детальне аналізування науково-методичної літератури та доступного для використання через мережу Інтернет інтерактивного програмного забезпечення дозволило виявити найбільш оптимальні його варіанти для вивчення дисципліни «Біохімія» майбутніми фахівцями фізичної культури і спорту. Висновки. Для кращої мотивації до навчання, сприйняття, розуміння та запам’ятовування теоретичного матеріалу доцільним є використання візуальних інтерактивних засобів навчання. Такі наочні матеріали активують пізнавальний інтерес студентів, розширюють межі розуміння ними хімічних процесів в організмі людини, полегшують засвоєння навчального матеріалу з біохімії, забезпечуючи формування як загальних, так і фахових компетентностей. З широкого набору програмного забезпечення представленого в мережі Інтернет, для вивчення біохімії студентами факультетів фізичного виховання можуть бути рекомендовані програми PyMOL, BioRender, Mozaik Education. Найбільш зручним і простим у використанні є інтерактивне програмне забезпечення Mozaik Education, яке крім основних своїх функцій: візуалізація моделей макромолекул, мікроскопічної будови клітин, біохімічних процесів у клітинах тощо, має україномовний інтерфейс, придатне для дистанційного, змішаного та очного навчання; працює на ПК, планшетах, смартфонах, інтерактивних дошках; доступне онлайн без інсталяції (через браузер). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11092 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтерактивне програмне забезпечення для візуалізації навчального матеріалу з дисципліни «Біохімія».pdf | 618,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.