Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11100
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Тютюнник, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-13T12:25:43Z | - |
dc.date.available | 2025-06-13T12:25:43Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Стеченко Т., Тютюнник О. Підготовка майбутніх учителів до регулювання конфліктів у педагогічній взаємодії: теоретичні і практичні аспекти // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 32 (188) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 31-35. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11100 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – проаналізувати теоретичні й практичні аспекти підготовки майбутніх учителів до регулювання конфліктів у межах педагогічної взаємодії. Методологія. У процесі дослідження враховано окремі положення таких методологічних підходів: аксіологічного, особистісно орієнтованого, компетентнісного. Задля досягнення поставленої мети застосовано комплекс методів наукового пошуку, зокрема: аналіз (для опрацювання наукової літератури з досліджуваного питання) і синтез (для упорядкування відібраного матеріалу); порівняльно-зіставний – для з’ясування наукової позиції окремих учених щодо сутності педагогічних конфліктів, їхнього значення і шляхів їх урегулювання; систематизації й узагальнення – для формулювання висновків; опитування й анкетування студентів за результатами проходження ними навчальної практики в закладах загальної середньої освіти – з метою вивчення досвіду регулювання педагогічних конфліктів. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | педагогічний конфлікт | en_US |
dc.subject | здобувачі освіти | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | стратегія | en_US |
dc.subject | майбутні учителі | en_US |
dc.subject | конфліктологічна компетентність | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до регулювання конфліктів у педагогічній взаємодії: теоретичні і практичні аспекти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стеченко_Підготовка майбутніх учителів.pdf | 330,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.