Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorТютюнник, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-13T12:25:43Z-
dc.date.available2025-06-13T12:25:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтеченко Т., Тютюнник О. Підготовка майбутніх учителів до регулювання конфліктів у педагогічній взаємодії: теоретичні і практичні аспекти // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 32 (188) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 31-35. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11100-
dc.description.abstractМета статті – проаналізувати теоретичні й практичні аспекти підготовки майбутніх учителів до регулювання конфліктів у межах педагогічної взаємодії. Методологія. У процесі дослідження враховано окремі положення таких методологічних підходів: аксіологічного, особистісно орієнтованого, компетентнісного. Задля досягнення поставленої мети застосовано комплекс методів наукового пошуку, зокрема: аналіз (для опрацювання наукової літератури з досліджуваного питання) і синтез (для упорядкування відібраного матеріалу); порівняльно-зіставний – для з’ясування наукової позиції окремих учених щодо сутності педагогічних конфліктів, їхнього значення і шляхів їх урегулювання; систематизації й узагальнення – для формулювання висновків; опитування й анкетування студентів за результатами проходження ними навчальної практики в закладах загальної середньої освіти – з метою вивчення досвіду регулювання педагогічних конфліктів.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічний конфліктen_US
dc.subjectздобувачі освітиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectмайбутні учителіen_US
dc.subjectконфліктологічна компетентністьen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до регулювання конфліктів у педагогічній взаємодії: теоретичні і практичні аспектиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стеченко_Підготовка майбутніх учителів.pdf330,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.