Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11124
Назва: Основи менеджменту та маркетингу. Конспект лекцій: навчальний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Автори: Пшенична, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: основи менеджменту
функції управління
принципи та методи управління
основи маркетингу
Дата публікації: 2025
Видавництво: Чернігів : Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Основи менеджменту та маркетингу. Конспект лекцій: навчальний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / уклад.: Т.М. Пшенична. Чернігів : Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, 2025. 81 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку національної економіки України характеризується пошуком найефективніших важелів та інструментів ведення виробничогосподарської діяльності. Підвищення ролі маркетингу та менеджменту потребують впровадження сучасних форм і концепцій реалізації господарської діяльності підприємства, методів конкурентної боротьби, приваблення потенційних споживачів тощо. Навчальний посібник (конспект лекцій) з дисципліни «Основи менеджменту та маркетингу» розроблений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти неекономічних спеціальностей та охоплює модулі «Основи менеджменту» і «Основи маркетингу». Програма вивчення дисципліни передбачає набуття студентами системних знань з теоретичних засад та організаційно-методичних основ менеджменту й маркетингу на підприємстві в ринкових умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11124
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники (техн)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
посібник Основи Менеджменту та маркетингу.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.