Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11130
Назва: Екокритика як засіб введення викладання історії зарубіжної літератури в контекст цілей сталого розвитку
Автори: Колесник, Олена Сергіївна
Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: цілі сталого розвитку
екологія
екокритика
історія зарубіжної літератури
інтерпретація
культурологічна інтерпретологія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Колесник О., Стеченко Т. Екокритика як засіб введення викладання історії зарубіжної літератури в контекст цілей сталого розвитку // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 32 (188) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 87-92. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в актуалізації екокритичного підходу при викладанні предмету «Історія зарубіжної літератури» на філологічних факультетах вищих навчальних закладів. Методологія. Методологічною основою даного дослідження є культурологічна герменевтика, яка дозволяє аналізувати сенси, закладені в конкретному художньому тексті під час його створення, а також ті значення, які цей твір набуває в подальшому при зміні історичних контекстів. Екокритика виступає як об’єктом аналізу, так і методологією дослідження, яке спрямоване на окреслення історії літератури як цілісного системного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11130
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колесник_Екокритика як засіб.pdf328,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.