Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОроновська, Л.-
dc.contributor.authorДенисенко, А.-
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-18T11:32:51Z-
dc.date.available2025-06-18T11:32:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОроновська Л., Денисенко А., Грицун Ю. Мультимедійні технології у музичній діяльності фахівців з музичного мистецтва. Актуальні питання гуманітарних наук. зб. наук. ст.. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика». 2024. Вип. 80. Т. 2. С. 49-55.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11134-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню особливостей застосування мультимедійних технології у музичній діяльності фахівців з музичного мистецтва, метою педагогічного досвіду є залучення дітей засобами ІКТ до різних видів музичної діяльності, активізація процесу формування музичних здібностей, розвиток розумової та емоційної сфери дитини, виховання музичного смаку та кругозору. Музика у житті грає важливу роль, найбільш сприятливим періодом у розвиток музичності є дошкільний період, де закладаються основи музичної культури. Зазначимо, що масштабне впровадження музично-комп’ютерних технологій у систему музичної освіти сьогодні стає професійним завданням закладів освіти, які забезпечують профільну підготовку фахівців у галузі музично-комп’ютерної діяльності. Стрімкий розвиток, технологізація та цифровізація суспільства неминуче тягне за собою появу нових галузей професійної діяльності, що нерідко народжуються на стику вже існуючих. Однією з таких областей, що з’явилися в результаті інтеграції музичного мистецтва та інформаційнокомп’ютерних технологій, сьогодні стала музично-комп’ютерна діяльність. Фахівці, для яких цей вид діяльності став професійним, сьогодні затребувані і в концертній звукорежисурі, і в індустрії кінематографу, і в композиторській сфері. Питання професійної підготовки фахівців творчих напрямів завжди вимагали особливого підходу до вирішення, а часто й не знаходили жодної відповіді. Поява нових видів професійної творчої діяльності ставлять нові дослідні завдання перед вченими в галузі професійної освіти: розробка змісту компетенцій, якими повинен володіти спеціаліст, дослідження підходів до організації процесу профільної підготовки майбутнього спеціаліста тієї чи іншої творчої спрямованості, визначення педагогічних умов цієї підготовки, апробація, масштабування та висвітлення в науковому середовищі результатів дослідження.en_US
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наук. зб. наук. ст..en_US
dc.subjectмузичне мистецтвоen_US
dc.subjectмузична освітаen_US
dc.subjectмузично-комп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectмультимедійні технологіїen_US
dc.subjectмузична діяльністьen_US
dc.titleМультимедійні технології у музичній діяльності фахівців з музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.