Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11134
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ороновська, Л. | - |
dc.contributor.author | Денисенко, А. | - |
dc.contributor.author | Грицун, Юлія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T11:32:51Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T11:32:51Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ороновська Л., Денисенко А., Грицун Ю. Мультимедійні технології у музичній діяльності фахівців з музичного мистецтва. Актуальні питання гуманітарних наук. зб. наук. ст.. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика». 2024. Вип. 80. Т. 2. С. 49-55. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11134 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню особливостей застосування мультимедійних технології у музичній діяльності фахівців з музичного мистецтва, метою педагогічного досвіду є залучення дітей засобами ІКТ до різних видів музичної діяльності, активізація процесу формування музичних здібностей, розвиток розумової та емоційної сфери дитини, виховання музичного смаку та кругозору. Музика у житті грає важливу роль, найбільш сприятливим періодом у розвиток музичності є дошкільний період, де закладаються основи музичної культури. Зазначимо, що масштабне впровадження музично-комп’ютерних технологій у систему музичної освіти сьогодні стає професійним завданням закладів освіти, які забезпечують профільну підготовку фахівців у галузі музично-комп’ютерної діяльності. Стрімкий розвиток, технологізація та цифровізація суспільства неминуче тягне за собою появу нових галузей професійної діяльності, що нерідко народжуються на стику вже існуючих. Однією з таких областей, що з’явилися в результаті інтеграції музичного мистецтва та інформаційнокомп’ютерних технологій, сьогодні стала музично-комп’ютерна діяльність. Фахівці, для яких цей вид діяльності став професійним, сьогодні затребувані і в концертній звукорежисурі, і в індустрії кінематографу, і в композиторській сфері. Питання професійної підготовки фахівців творчих напрямів завжди вимагали особливого підходу до вирішення, а часто й не знаходили жодної відповіді. Поява нових видів професійної творчої діяльності ставлять нові дослідні завдання перед вченими в галузі професійної освіти: розробка змісту компетенцій, якими повинен володіти спеціаліст, дослідження підходів до організації процесу профільної підготовки майбутнього спеціаліста тієї чи іншої творчої спрямованості, визначення педагогічних умов цієї підготовки, апробація, масштабування та висвітлення в науковому середовищі результатів дослідження. | en_US |
dc.publisher | Актуальні питання гуманітарних наук. зб. наук. ст.. | en_US |
dc.subject | музичне мистецтво | en_US |
dc.subject | музична освіта | en_US |
dc.subject | музично-комп’ютерні технології | en_US |
dc.subject | мультимедійні технології | en_US |
dc.subject | музична діяльність | en_US |
dc.title | Мультимедійні технології у музичній діяльності фахівців з музичного мистецтва | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мультимедійні технології у музичній діяльності фахівців з музичного мистецтва.pdf | 335,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.