Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T11:46:18Z-
dc.date.available2025-06-18T11:46:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваль В.О. Формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи. Перспективи гідроекологічних досліджень в контексті локальних та глобальних наслідків ведення воєнних дій: Збірник матеріалів IX з’їзду Гідроекологічного товариства України. Дніпро, 2024. С.158-160.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11140-
dc.description.abstractУ тезах розкрито особливості формування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школи.en_US
dc.publisherПерспективи гідроекологічних досліджень в контексті локальних та глобальних наслідків ведення воєнних дій: Збірник матеріалів IX з’їзду Гідроекологічного товариства Україниen_US
dc.subjectгідробіологічні поняттяen_US
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.subjectдознавча компетентністьen_US
dc.titleФормування гідробіологічних понять у майбутніх вчителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.