Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11153
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кривенко, Анатолій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-19T12:33:55Z | - |
dc.date.available | 2025-06-19T12:33:55Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Кривенко А. Організаційно-методичні особливості занять хатха-йогою у фізичному вихованні студентів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 52-56. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11153 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості проведення занять з хатха-йоги у фізичному вихованні студентів. Звертається увага на особливості виконання та освоєння студентами повного йогівського дихання та асан. Блочна система виконання асан та правильна їх послідовність допомагає задіяти в роботу всі енергетичні канали. Проаналізовано особливості структури і змісту занять з йоги у фізичному вихованні студентів. Метою статті є аналіз організаційно-методичних особливостей навчання вправам та уточнення змістового наповнення та структури занять з хатха-йоги у фізичному вихованні студентів вищих закладів освіти. Методи дослідження. Для виконання поставленої мети застосовувались такі методи: аналіз та узагальнення джерел науково-методичної літератури і матеріалів із мережі Інтернет та педагогічне спостереження. Наукова новизна дослідження полягає в уточненні змістового наповнення та структури занять з хатха-йоги у фізичному вихованні студентів. Висновки. Не зважаючи на те, що оздоровча гімнастика хатха-йога впроваджується в Україні досить тривалий час, вона все ще потребує адаптації до навчального процесу з фізичного виховання у вищих закладах освіти. Аналіз літературних джерел свідчить, що більшість фахівців дотримуються однакової думки щодо змістового наповнення занять з хатха-йоги. Проте, недостатньо уваги приділяється методичним особливостям навчання окремим асанам. На наш погляд, потрібно заздалегідь та цілеспрямовано використовувати підготовчі вправи перед вивченням асан. Розпочинати вивчення складних асан потрібно тільки після освоєння їх більш простих варіантів. Тривалість виконання асан потрібно поступово збільшувати. Тільки тривале виконання асан дає можливість досягти глибокого розслаблення м’язів, які задіяні в роботі. На заняттях з йоги, в більшості випадків, потрібно використовувати інвентар та різні пристосування, для того, щоб правильно утримувати пози, особливо студентам-початківцям. Після проходження студентами підготовчого етапу до занять хатха-йогою, можна переходити до планування окремих занять за вищенаведеною структурою. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | хатха-йога | en_US |
dc.subject | асана | en_US |
dc.subject | пранаяма | en_US |
dc.subject | структура занят | en_US |
dc.title | Організаційно-методичні особливості занять хатха-йогою у фізичному вихованні студентів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організаційно-методичні особливості занять хатха-йогою у фізичному вихованні студентів.pdf | 229,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.