Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльховик, Владислав-
dc.date.accessioned2025-06-20T06:14:19Z-
dc.date.available2025-06-20T06:14:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОльховик В. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов засобами ІКТ: концептуальні підходи та практичні аспекти // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 32 (188) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 181-185. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11155-
dc.description.abstractПрофесійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов в умовах цифрової трансформації освіти набуває особливої ваги, адже вимагає не лише адаптації до новітніх технологій, а й переосмислення педагогічних моделей з урахуванням умов воєнного стану, децентралізації й технологічної нерівності регіонів. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) у таких умовах виступають не просто засобом підтримки освітнього процесу, а ключовим системним компонентом моделі підготовки нового покоління педагогів. Метою статті є розроблення концептуальної та структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів іноземних мов із глибокою інтеграцією ІКТ як органічного складника освітнього процесу. Особливістю запропонованої моделі є її адаптивність до регіонального контексту та кризових умов функціонування освіти, що зумовлює потребу в асинхронному навчанні, автономії студента та цифровій мобільності.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectгалузь Освіта / Педагогікаen_US
dc.subjectмайбутні вчителі іноземної мовиen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectмоделювання в дидактиціen_US
dc.subjectметодика навчання іноземних мовen_US
dc.titleМоделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов засобами ІКТ: концептуальні підходи та практичні аспектиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ольховик_Моделювання процесу.pdf322,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.