Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11155
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ольховик, Владислав | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-20T06:14:19Z | - |
dc.date.available | 2025-06-20T06:14:19Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Ольховик В. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов засобами ІКТ: концептуальні підходи та практичні аспекти // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 32 (188) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 181-185. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11155 | - |
dc.description.abstract | Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов в умовах цифрової трансформації освіти набуває особливої ваги, адже вимагає не лише адаптації до новітніх технологій, а й переосмислення педагогічних моделей з урахуванням умов воєнного стану, децентралізації й технологічної нерівності регіонів. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) у таких умовах виступають не просто засобом підтримки освітнього процесу, а ключовим системним компонентом моделі підготовки нового покоління педагогів. Метою статті є розроблення концептуальної та структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів іноземних мов із глибокою інтеграцією ІКТ як органічного складника освітнього процесу. Особливістю запропонованої моделі є її адаптивність до регіонального контексту та кризових умов функціонування освіти, що зумовлює потребу в асинхронному навчанні, автономії студента та цифровій мобільності. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | галузь Освіта / Педагогіка | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі іноземної мови | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | моделювання в дидактиці | en_US |
dc.subject | методика навчання іноземних мов | en_US |
dc.title | Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов засобами ІКТ: концептуальні підходи та практичні аспекти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ольховик_Моделювання процесу.pdf | 322,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.