Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11158
Назва: | Особливості використання лексичного підходу в старшій школі |
Автори: | Шуст, Катерина Смоліна, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | методика навчання і викладання іноземних мов лексичний підхід лексичні одиниці колокації лексичні чанки англомовна лексична компетентність |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Шуст К., Смоліна С. Особливості використання лексичного підходу в старшій школі // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 32 (188) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 201-205. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано сучасний підхід до навчання іноземних мов (ІМ) у старшій школі, а саме, лексичний підхід. Висвітлені його особливості, теоретичні засади, та відмінності від методу Present Practice Produce (РРР). Наведено алгоритм впровадження даного підходу в урок, з доцільними типами та видами вправ на кожному з етапів. Метою статті є розкрити сутність лексичного підходу до викладання англійської мови, описати його теоретичні засади, ключові елементи та особливості реалізації у навчальному процесі. Окреслити відмінності між методом PPP й лексичним підходом, продемонструвати його потенціал для формування англомовної лексичної компетентності в учнів старшої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11158 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шуст_Особливості використання лексичного.pdf | 321,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.