Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазаренко, Микола Григорович-
dc.contributor.authorТрояновська, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-24T08:14:47Z-
dc.date.available2025-06-24T08:14:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛазаренко М., Трояновська М. Теоретичні проблеми та специфіка професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту до роботи в позашкільних навчальних закладах. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 241-246.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11224-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні проблеми та специфіку професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту до роботи в позашкільних навчальних закладах (надалі – ПНЗ). Мета статті – розглянути теоретичні проблеми та розкрити специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до роботи в ПНЗ. Методологія. Для реалізації основних завдань дослідження використано теоретичні методи (аналіз, узагальнення, систематизація) та педагогічні спостереження за навчальним процесом, бесіди з викладачами, студентами, керівниками ПНЗ. Результати дослідження. Розглянуто теоретичні проблеми та специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до роботи в ПНЗ, показано, що вони мають актуальність і вимагають постійного удосконалення. З урахуванням результатів дослідження, педагогічного спостереження та багаторічного власного професійного досвіду було розглянуто теоретичні проблеми та розкрито специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців, які направлені для удосконалення різних аспектів професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до роботи в ПНЗ. Головною функцією, яка покладається на майбутнього фахівця ПНЗ, що визначається його професійним призначенням є функція – організаторсько-навчально-виховна. Висновки. Робота зі студентами має бути гнучкою, адаптованою до їхніх потреб і орієнтованою на якісну, професійну підготовку майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до роботи в ПНЗ. Головне – уміло визначити необхідні дисципліни, курси для навчання, створити середовище, за якого студент буде почуватися комфортно, рівноправно та впевнено для отримання знань, з урахуванням особистісного підходу, адже робота зі студентами вимагає врахування емоційних та соціальних особливостей.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсистемаen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectмайбутні фахівціen_US
dc.subjectфізична культураen_US
dc.subjectспортen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиen_US
dc.titleТеоретичні проблеми та специфіка професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури та спорту до роботи в позашкільних навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.