Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11246
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимошко, Ганна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Пищик, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-24T09:45:05Z | - |
dc.date.available | 2025-06-24T09:45:05Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Тимошко Г., Пищик О. Формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. Вип. 31 (187) С. 311-316. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11246 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи в умовах магістерської підготовки. Розглянуто поняття «професійний імідж», чинники, що його формують, а також роль педагогічної практики, саморефлексії й професійного середовища у становленні іміджевих характеристик викладача. Окреслено педагогічні умови та організаційні механізми ефективного впровадження формування іміджу у зміст підготовки магістрів. Мета статті. Розкрити сутність і педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи в процесі магістерської підготовки, виявити вплив освітнього середовища й професійної взаємодії на розвиток іміджевих характеристик особистості. Методологія дослідження. У дослідженні використано комплекс методів: аналіз наукової літератури з проблем іміджології та педагогіки вищої школи; системноструктурний підхід; моделювання педагогічних умов; емпіричні методи спостереження, анкетування, рефлексивний аналіз професійної діяльності студентів-магістрів. Наукова новизна. Уточнено зміст поняття «професійний імідж викладача вищої школи» в контексті магістерської підготовки; вперше запропоновано модель поетапного формування іміджу майбутнього викладача через інтеграцію навчальної, наукової та практичної діяльності. Висновки. Формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи є важливою складовою магістерської підготовки, що впливає на ефективність подальшої професійної діяльності. Системна організація освітнього процесу, орієнтованого на розвиток особистісних і професійних характеристик, сприяє створенню позитивного іміджу, що відповідає вимогам сучасного академічного середовища. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | професійний імідж | en_US |
dc.subject | викладач вищої школи | en_US |
dc.subject | магістерська підготовка | en_US |
dc.subject | саморефлексія | en_US |
dc.subject | педагогічна практика | en_US |
dc.subject | професійна культура | en_US |
dc.title | Формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки.pdf | 215,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.