Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетровський, Сергій Вячеславович-
dc.date.accessioned2025-06-25T06:53:31Z-
dc.date.available2025-06-25T06:53:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПетровський С. В. Використання віртуальних діяльнісних середовищ в освітньому процесі : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студента 2 курсу магістратури, 63 ФМТ групи, спец.: 014.09 Середня освіта (Інформатика) / наук. керівник: к.п.н., доцент Є.Ф. Вінниченко / Природничо-математичний факультет, Кафедра інформатики і обчислювальної техніки. Чернігів, 2024. 57 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11261-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій однозначно впливає на всі сфери людської життєдіяльності. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі сприяє розвитку творчої особистості, креативного, критичного та аналітичного мислення, здатності учнів самостійно приймати рішення. Одним з методів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій є використання віртуальних діяльнісних середовищ. Такі методи активізують мотивацію та інтерес до предмету, спрощують сприймання нового матеріалу через наочне і інтерактивне представлення.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectвіртуальне діяльнісне середовищеen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectінформатикаen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.titleВикористання віртуальних діяльнісних середовищ в освітньому процесіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 014.09 Середня освіта (Інформатика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петровський_Використання віртуальних діяльнісних.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.