Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11292
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Konotop, Olena | - |
dc.contributor.author | Конотоп, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-07T08:30:09Z | - |
dc.date.available | 2025-07-07T08:30:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Konotop O. Four reading strategies to develop students’ reading comprehension. Початкова освіта: сучасні перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С.Макаренка, 11 грудня 2020 року) / [редактор-упорядник: О.В.Діброва]. Кременчук : Методичний кабінет, 2020.С. 35-38. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11292 | - |
dc.description.abstract | Ця стаття присвячена значенню стратегій читання для розвитку навичок розуміння прочитаного, що є ключовим для вивчення англійської мови. Акцентується увага на тому, що вміння швидко адаптуватися та вирішувати проблеми в сучасному світі робить ці стратегії особливо актуальними. Автори аналізують наукові праці вітчизняних дослідників, які визначають читацькі стратегії як сукупність розумових дій, спрямованих на досягнення мети читання, розуміння специфіки текстів, вилучення інформації та використання компенсаторних механізмів. Розглядаються чотири найпопулярніші та ефективніші стратегії: мозковий штурм (Brainstorming), графічні органайзери (Graphic Organizers), K-W-L (Знаю-Хочу знати-Дізнався) та питання-відповіді (Questions-Answers). Підкреслюється, що свідоме та продумане застосування цих стратегій викладачами допомагає студентам не лише ефективно працювати зі складними текстами іноземною мовою, а й успішно вивчати основні предмети майбутньої спеціальності. | en_US |
dc.publisher | Початкова освіта: сучасні перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.subject | стратегії читання | en_US |
dc.subject | розуміння прочитаного | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | Brainstorming | en_US |
dc.subject | Graphic Organizers | en_US |
dc.subject | K-W-L | en_US |
dc.subject | Questions-Answers | en_US |
dc.subject | викладання іноземних мов | en_US |
dc.title | Four reading strategies to develop students’ reading comprehension | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Four reading strategies to develop students’ reading comprehension.pdf | 187,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.