Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKonotop, Olena-
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-07-07T08:30:09Z-
dc.date.available2025-07-07T08:30:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKonotop O. Four reading strategies to develop students’ reading comprehension. Початкова освіта: сучасні перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С.Макаренка, 11 грудня 2020 року) / [редактор-упорядник: О.В.Діброва]. Кременчук : Методичний кабінет, 2020.С. 35-38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11292-
dc.description.abstractЦя стаття присвячена значенню стратегій читання для розвитку навичок розуміння прочитаного, що є ключовим для вивчення англійської мови. Акцентується увага на тому, що вміння швидко адаптуватися та вирішувати проблеми в сучасному світі робить ці стратегії особливо актуальними. Автори аналізують наукові праці вітчизняних дослідників, які визначають читацькі стратегії як сукупність розумових дій, спрямованих на досягнення мети читання, розуміння специфіки текстів, вилучення інформації та використання компенсаторних механізмів. Розглядаються чотири найпопулярніші та ефективніші стратегії: мозковий штурм (Brainstorming), графічні органайзери (Graphic Organizers), K-W-L (Знаю-Хочу знати-Дізнався) та питання-відповіді (Questions-Answers). Підкреслюється, що свідоме та продумане застосування цих стратегій викладачами допомагає студентам не лише ефективно працювати зі складними текстами іноземною мовою, а й успішно вивчати основні предмети майбутньої спеціальності.en_US
dc.publisherПочаткова освіта: сучасні перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectстратегії читанняen_US
dc.subjectрозуміння прочитаногоen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectBrainstormingen_US
dc.subjectGraphic Organizersen_US
dc.subjectK-W-Len_US
dc.subjectQuestions-Answersen_US
dc.subjectвикладання іноземних мовen_US
dc.titleFour reading strategies to develop students’ reading comprehensionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Four reading strategies to develop students’ reading comprehension.pdf187,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.