Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-07-10T09:56:42Z-
dc.date.available2025-07-10T09:56:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПритулик Н. Психолого-педагогічні умови формування в майбутніх педагогів емоційно-етичної компетентності (на ооснові курсу за вибором "Емоційний інтелект педагога"). NEW INCEPTION. Чернігів, 2025. № 1-2(19-20). С. 99-108.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11310-
dc.description.abstractМета статті – обґрунтувати психолого-педагогічні умови впровадження в практику роботи закладу вищої освіти навчальної дисципліни за вибором студента «Емоційний інтелект педагога». Методи дослідження – теоретичний аналіз, систематизація, узагальнення поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців із метою вивчення стану розроблення проблеми, перспективних векторів дослідження; діагностичні – анкетування, тестування з метою визначення рівня емоційного інтелекту здобувачів освіти, формування в них мотивації до змін; емпіричні методи – спостереження й самоспостереження та порівняння. Наукова новизна – розкрито важливість розвитку емоційного інтелекту педагогів на етапі підготовки їх до професійної діяльності, обґрунтовано психологопедагогічні умови впровадження навчальної дисципліни за вибором «Емоційний інтелект педагога» для здобувачів освіти на компетентнісній основі, наведено способи їх практичної реалізації; уточнено завдання і змістові орієнтири курсу з формування емоційного інтелекту майбутніх освітян.en_US
dc.publisherNEW INCEPTIONen_US
dc.subjectемоційний інтелект педагогаen_US
dc.subjectсоціально-етичне та емоційне навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна компетентність учителяen_US
dc.subjectемоційно-етична компетентністьen_US
dc.subjectсаморегуляція вчителівen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиen_US
dc.subjectментальне здоров'я вчителівen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування в майбутніх педагогів емоційно-етичної компетентності (на ооснові курсу за вибором "Емоційний інтелект педагога")en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.