Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11311
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конотоп, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-10T11:28:25Z | - |
dc.date.available | 2025-07-10T11:28:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Конотоп О. С. (2023). Теоретичні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетент-ності в аспекті міжкультурного спілкування. Higher education in Ukraine (1991–2023): traditions, transformations, challenges, and prospects: Scientific monograph [кол. монографія]. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 117–132. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11311 | - |
dc.description.abstract | Ця монографія присвячена теоретичним аспектам формування англомовної навчально-стратегічної компетентності (УСК) у майбутніх учителів початкової школи у контексті міжкультурного спілкування. Наголошується на зростаючій необхідності безперервного самовдосконалення в умовах швидко застарілої інформації, що робить УСК ключовою для навчання протягом усього життя. У роботі аналізуються міжнародні документи, зокрема CEFR (2003, 2018), та чинні українські програми з англійської мови, виявляючи розбіжності у потрібних рівнях володіння мовою для абітурієнтів та випускників вишів. Також розглядаються проблеми визначення УСК серед українських науковців та пропонується комплексне розуміння цієї компетенції. Зрештою, дослідження наголошує на важливості інтеграції ефективних стратегій навчання у педагогічну підготовку для оснащення майбутніх вчителів в умовах глобалізованого освітнього середовища. | en_US |
dc.publisher | Higher education in Ukraine (1991–2023): traditions, transformations, challenges, and prospects: Scientific monograph | en_US |
dc.subject | учбово-стратегічна компетентність | en_US |
dc.subject | вчителі початкової школи | en_US |
dc.subject | міжкультурне спілкування | en_US |
dc.subject | англомовна освіта | en_US |
dc.subject | CEFR | en_US |
dc.subject | безперервна освіта | en_US |
dc.subject | підготовка вчителів | en_US |
dc.title | Теоретичні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетент-ності в аспекті міжкультурного спілкування | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної .pdf | 439,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.