Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-07-10T11:28:25Z-
dc.date.available2025-07-10T11:28:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКонотоп О. С. (2023). Теоретичні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетент-ності в аспекті міжкультурного спілкування. Higher education in Ukraine (1991–2023): traditions, transformations, challenges, and prospects: Scientific monograph [кол. монографія]. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 117–132.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11311-
dc.description.abstractЦя монографія присвячена теоретичним аспектам формування англомовної навчально-стратегічної компетентності (УСК) у майбутніх учителів початкової школи у контексті міжкультурного спілкування. Наголошується на зростаючій необхідності безперервного самовдосконалення в умовах швидко застарілої інформації, що робить УСК ключовою для навчання протягом усього життя. У роботі аналізуються міжнародні документи, зокрема CEFR (2003, 2018), та чинні українські програми з англійської мови, виявляючи розбіжності у потрібних рівнях володіння мовою для абітурієнтів та випускників вишів. Також розглядаються проблеми визначення УСК серед українських науковців та пропонується комплексне розуміння цієї компетенції. Зрештою, дослідження наголошує на важливості інтеграції ефективних стратегій навчання у педагогічну підготовку для оснащення майбутніх вчителів в умовах глобалізованого освітнього середовища.en_US
dc.publisherHigher education in Ukraine (1991–2023): traditions, transformations, challenges, and prospects: Scientific monographen_US
dc.subjectучбово-стратегічна компетентністьen_US
dc.subjectвчителі початкової школиen_US
dc.subjectміжкультурне спілкуванняen_US
dc.subjectангломовна освітаen_US
dc.subjectCEFRen_US
dc.subjectбезперервна освітаen_US
dc.subjectпідготовка вчителівen_US
dc.titleТеоретичні передумови формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетент-ності в аспекті міжкультурного спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.