Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11322
Назва: Виставкова діяльність як засіб активізації роботи креативного сектору економіки України
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Ключові слова: виставкова діяльність
креативні індустрії
доповнена реальність
штучний інтелект
блокчейн
віртуальна реальність
цифровий маркетинг
інтернет-реклама
Дата публікації: 2025
Видавництво: Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий управлінський та правовий аспекти»
Бібліографічний опис: Ладонько Л. Виставкова діяльність як засіб активізації роботи креативного сектору економіки України. Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий управлінський та правовий аспекти» (19 березня 2025 року). Академія праці, соціальних відносин та туризму, м. Київ, Україна. Київ, 2025. С. 257-259.
Короткий огляд (реферат): Незважаючи на виклики воєнного часу, посилення цифровізації та розвиток технологій призводить сьогодні до появи нових напрямків і способів просування результатів діяльності креативних індустрій, серед яких: доповнена реальність, штучний інтелект, блокчейн, віртуальна реальність, цифровий маркетинг, інтернет-реклама. Їх вплив охоплює практично всі креативні індустрії: мистецтво, дизайн, моду, архітектуру, цифровий контент, медіа, рекламу, відеоігри, кіноіндустрію та інші творчі напрямки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11322
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.