Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorКульбако, Анастасія Василівна-
dc.date.accessioned2025-07-17T12:45:11Z-
dc.date.available2025-07-17T12:45:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛадонько Л., Кульбако А. Дослідження інформаційно-рекламної діяльності підприємства методами стратегічного аналізу. Матеріали VІ Міжнародної наукової конференції здобувачів вищої освіти, молодих вчених та науковців «КОНЦЕПТИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА» (22-23 травня 2025 року). Одеса : ПНУ імені К.Д. Ушинського. 2025. С. 166-168.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11326-
dc.description.abstractПроаналізовані методи пропонують унікальні інструменти для оцінки внутрішніх можливостей і зовнішніх загроз, а вибір правильного інструменту залежить від конкретних цілей аналізу інформаційно-рекламної діяльності. Застосовуючи інструменти стратегічного аналізу важливо чітко розуміти, які питання потребують відповіді та який рівень деталізації необхідний. Комбінування кількох взаємодоповнюючих інструментів може забезпечити більш повне та глибоке розуміння ситуації та сприяти прийняттю обґрунтованих стратегічних рішень у сфері комунікацій та просування.en_US
dc.publisherМатеріали VІ Міжнародної наукової конференції здобувачів вищої освіти, молодих вчених та науковців «КОНЦЕПТИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА»en_US
dc.subjectІнформаційно-рекламний менеджментen_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.titleДослідження інформаційно-рекламної діяльності підприємства методами стратегічного аналізуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.