Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-07-22T08:10:30Z-
dc.date.available2025-07-22T08:10:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКонотоп О. С. Основні критерії відбору відеофонограм для навчання майбутніх юристів англійського діалогічного спілкування. Вісник Чернігівського державного інституту права, соціальних технологій та праці (серія Право. Економіка. Соціальна робота. Гуманітарні науки): щоквартальний науковий збірник. Чернігів : Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці 2011. № 1. С. 348-351.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11332-
dc.description.abstractЦя стаття присвячена вивченню основних критеріїв відбору відеофонограм, які можуть бути ефективно використані для навчання майбутніх юристів англійського діалогічного спілкування. У роботі аналізуються педагогічні, лінгвістичні та психологічні аспекти вибору аудіовізуальних матеріалів. Автор обґрунтовує важливість використання автентичних відеофонограм для формування комунікативної компетенції у специфічному професійному контексті. Дослідження надає практичні рекомендації щодо застосування відеоматеріалів для розвитку навичок фахового спілкування серед студентів-правників.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного інституту права, соціальних технологій та праціen_US
dc.subjectкритерії відборуen_US
dc.subjectвідеофонограмиen_US
dc.subjectдіалогічне спілкуванняen_US
dc.subjectмайбутні юристиen_US
dc.subjectнавчання англійськоїen_US
dc.titleОсновні критерії відбору відеофонограм для навчання майбутніх юристів англійського діалогічного спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.