Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11336
Назва: Навчання аудіювання англійською мовою україномовних студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: спеціалізована компетентність в аудіюванні
автентичні
комунікативно-спрямовані аудіотексти
номенклатура аудитивних умінь
вправи для формування та розвитку механізмів аудіювання
аудитивних навичок та вмінь
студенти-міжнародники
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вісник Київського славістичного університету
Бібліографічний опис: Кміть О.В. Навчання аудіювання англійською мовою україномовних студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу. Вісник Київського славістичного університету: збірник наукових праць. Київ : КСУ, 2004. № 17. С. 167-175.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі формування англомовної спеціалізованої компетентності в аудіюванні студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу. Проведене дослідження дозволило визначити три основні умови, дотримання яких сприяє комунікативній організації навчальної діяльності студентів-міжнародників в аудіюванні. Перша умова передбачає використання в процесі навчання аудіювання автентичних, комунікативно-спрямованих аудіотекстів, відповідних ситуаціям і темам професійної сфери усної форми спілкування фахівців у галузі міжнародних відносин, текстового матеріалу, що характеризується доступністю за змістом, характером мовного матеріалу і темпом мовлення, а також новизною та пізнавальною цінністю інформації. Друга умова полягає у чіткому визначенні номенклатури аудитивних умінь, що повинні сформуватися. Достатній рівень сформованості цих умінь буде свідчити про відповідний рівень спеціалізованої компетенції в аудіюванні, в досягненні якого і полягає мета навчання цього виду мовленнєвої діяльності студентів. Третя умова, пов’язана з реалізацією комунікативного підходу, передбачає комунікативний характер використовуваних у навчальному процесі вправ для формування та розвитку механізмів аудіювання, аудитивних навичок та вмінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11336
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.