Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-08-13T08:19:25Z-
dc.date.available2025-08-13T08:19:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Розвиток соціального інтелекту майбутніх психологів засобами тренінгу сенситивності. Соціальна психологія. 2008. №2 (28). С. 150-159.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11369-
dc.description.abstractАктуальним питанням для спеціалістів з комунікативних професій є уміння налагоджувати й підтримувати ефективні міжособистісні контакти. Важлива роль у встановленні успішної взаємодії належить такому складному інтегральному утворенню особистості, як інтелект. Зазвичай його трактують як специфічну спеціальну здібність, що забезпечує ефективність соціальної активності особи та відображає своєрідність організації її ментального досвіду у сфері соціальної взаємодії. У статті також розглядаються психологічні умови розвитку соціального інтелекту студентів – майбутніх психологів засобами тренінгу сензитивності, оскільки саме таке інтегральне утворення є запорукою надання спеціалістами з комунікативних професій ефективної допомоги людям,які її потребують.en_US
dc.publisherСоціальна психологіяen_US
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.subjectмайбутні психологиen_US
dc.subjectтренінгen_US
dc.subjectсоціальна психологіяen_US
dc.titleРозвиток соціального інтелекту майбутніх психологів засобами тренінгу сенситивностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ляховець_Розвиток соціального інтелекту.pdf867,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.