Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11377
Назва: | Розуміння практики супервізії в роботі психологів закладів освіти в умовах війни |
Автори: | Ляховець, Лариса Олексіївна Низовець-Кропта, О.А. |
Ключові слова: | супервізія супервізійна група інтервізійна група досвід супервізанта вдосконалення професійної майстерності психолога |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського |
Бібліографічний опис: | Ляховець Л.О., Низовець-Кропта О.А. Розуміння практики супервізії в роботі психологів закладів освіти в умовах війни. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2024. Том 35 (74). №5. С. 30-36. URL: https://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/5_2024/7.pdf |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі психологічної практики – супервізії як методу підвищення професійної ефективності спеціаліста. Розкривається стан супервізійної практики у вітчизняній науці, окреслюються локальні проблеми, які перешкоджають ефективному й результативному її впровадженню. Акцент робиться на аналізі досліджень, які засвідчують, що: практика супервізії в Україні залишається малодослідженою сферою психологічної діяльності; статус інституту супервізорства чітко не диференційований; розуміння феноменології процесу супервізії самими психологами-практиками майже не розкривається. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11377 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ляховець_Розуміння практики супервізії.pdf | 289,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.