Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11377
Назва: Розуміння практики супервізії в роботі психологів закладів освіти в умовах війни
Автори: Ляховець, Лариса Олексіївна
Низовець-Кропта, О.А.
Ключові слова: супервізія
супервізійна група
інтервізійна група
досвід супервізанта
вдосконалення професійної майстерності психолога
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського
Бібліографічний опис: Ляховець Л.О., Низовець-Кропта О.А. Розуміння практики супервізії в роботі психологів закладів освіти в умовах війни. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2024. Том 35 (74). №5. С. 30-36. URL: https://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/5_2024/7.pdf
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі психологічної практики – супервізії як методу підвищення професійної ефективності спеціаліста. Розкривається стан супервізійної практики у вітчизняній науці, окреслюються локальні проблеми, які перешкоджають ефективному й результативному її впровадженню. Акцент робиться на аналізі досліджень, які засвідчують, що: практика супервізії в Україні залишається малодослідженою сферою психологічної діяльності; статус інституту супервізорства чітко не диференційований; розуміння феноменології процесу супервізії самими психологами-практиками майже не розкривається.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11377
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ляховець_Розуміння практики супервізії.pdf289,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.