Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11424
Назва: Формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку на основі казок
Автори: Письменна, Ірина Миколаївна
Ключові слова: екологічна компетентність
діти старшого дошкільного віку
казка
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Письменна І. М. Формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку на основі казок : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу, 63 групи, спец.: 012 Дошкільна освіта / наук. керівник: к.п.н., доцент І.В. Мірошник / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2024. 72 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ стикається з низкою серйозних проблем, пов’язаних із негативним впливом людини на навколишнє середовище, і в цьому контексті формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку постає як важливий крок до зміни цієї тенденції. Дошкільний вік вважається критичним періодом для формування цінностей і навичок, включаючи й ставлення до природи, позаяк діти, які навчаються берегти природу в ранньому віці, в подальшому стають відповідальними громадянами. Актуальною підставою для формування екологічної компетентності дошкільників є також і те, що ключову роль у цьому процесі відіграють педагоги і батьки, тому вивчення кращих педагогічних практик та методів, а також вдосконалення традиційної методології стає важливим завданням як науковців, так і вихователів закладів дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11424
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Письменна_Формування екологічної компетентності.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.