Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліпович, Євгенія Русланівна-
dc.date.accessioned2025-09-01T09:46:29Z-
dc.date.available2025-09-01T09:46:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФіліпович Є. Р. Формування довільної уваги у дітей старшого дошкільного віку на заняттях з розвитку мовлення : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 63 групи, спец.: 012 Дошкільна освіта / наук. керівник: к.п.н., доцент О.С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2023. 75 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11426-
dc.description.abstractДовільна увага у дітей старшого дошкільного віку є ключовим етапом в їх психологічному розвитку. Цей період відзначається значними змінами в когнітивних і психоемоційних процесах дітей, що відкривають нові можливості і виклики для формування уваги. Формування довільної уваги у дітей старшого дошкільного віку на заняттях з розвитку мовлення є винятковим завданням для батьків та педагогів. У цьому віці діти розвиваються і навчаються дуже швидко, тож необхідно створити сприятливі умови для формування їхньої уваги, особливо в контексті розвитку мовлення.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдовільна увагаen_US
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуen_US
dc.subjectрозвиток мовленняen_US
dc.subjectпсихологічний розвитокen_US
dc.titleФормування довільної уваги у дітей старшого дошкільного віку на заняттях з розвитку мовленняen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філіпович_Формування довільної уваги.pdf842,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.