Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11427
Назва: | Методика формування граматичної правильності мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі гейміфікації |
Автори: | Ткаченко, Інна Анатоліївна |
Ключові слова: | граматична правильність мовлення діти старшого дошкільного віку гейміфікація |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Ткаченко І. А. Методика формування граматичної правильності мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі гейміфікації : кваліфікаційна магістр. р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки ІІ курсу, 63 групи, спец.: 012 Дошкільна освіта / наук. керівник: к.п.н., доцент О.В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 82 с. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження. Актуальність теми «Методика формування граматичної правильності мовлення дітей старшого дошкільного віку на основі гейміфікації» визначається кількома важливими факторами: Гейміфікація як ефективний підхід до навчання: Гейміфікація, або використання елементів гри в навчанні, доведена багатьма дослідженнями як ефективний метод стимулювання інтересу та мотивації учнів до здобуття знань. Застосування гейміфікації може сприяти збільшенню активності та залученості дітей до процесу вивчення граматичних правил, тим самим покращуючи ефективність навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11427 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ткаченко_Методика формування граматичної правильності.pdf | 995,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.