Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-09-01T10:56:34Z-
dc.date.available2025-09-01T10:56:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЮрченко Т. М. Казкотерапія в освітньому процесі у закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна магістр. р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки VІ курсу, 63 групи, спец.: 012 Дошкільна освіта / наук. керівник: к.п.н., доцент О.В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 84 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11429-
dc.description.abstractПро використання казок у фольклорі з метою навчання та розвитку дітей давно відомо. Проте казкотерапія, саме як метод в освіті є відносно новим, який досі досліджується для психологічної корекції та підтримки розвитку дітей дошкільного віку. Розвиток дитини у дошкільному віці є особливо важливим так як починається формування особистості, дослідження навколишнього світу, комунікація із людьми та підготовка до життя поза межами родини. Отже є актуальною потреба у пошуку нових методів психологічної корекції та підтримки розвитку саме у цьому віці.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectказкотерапіяen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectтерапевтичний потенціалen_US
dc.titleКазкотерапія в освітньому процесі у закладі дошкільної освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юрченко_Казкотерапія в освітньому процесі.pdf2,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.