Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T16:50:29Z-
dc.date.available2020-03-25T16:50:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л. Педагогічні умови ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 129. Т. 2 С. 193-196.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1144-
dc.description.abstractВ статті представлено результати дослідження пошуку дієвих шляхів забезпечення формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики. Висвітлюються проблеми і недоліки, які суттєво знижують ефективність їх підготовки в даному аспекті. На основі аналізу літературних джерел та багаторічних спостережень за процесом педагогічної практики майбутніх фахівців у галузі фізичної культури і спорту обґрунтувано педагогічні умови, які впливають на формування у них здатності до креативно-інноваційної діяльності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриen_US
dc.subjectкреативно-інноваційна діяльністьen_US
dc.subjectздатністьen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.titleПедагогічні умови ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.