Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11453| Назва: | Шляхи реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкіл |
| Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
| Ключові слова: | аксіологічний підхід професійна підготовка майбутні викладачі мистецьких шкіл |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Україна і Європа. Діалог культур |
| Бібліографічний опис: | Т. Дорошенко Шляхи реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкіл. Україна і Європа. Діалог культур: збірник наукових робіт учасників ХХХ всеукраїнської науково-практичної конференції з нагоди святкування фестивалю «Дні Ревуцького в Чернігові» (м. Чернігів, 20-21 лютого 2025 р.). Чернігів, 2025. С. 44-48. |
| Короткий огляд (реферат): | Функціонування і розвиток мистецької освіти характеризується значним впливом теорії цінностей на визначення форм і методів навчання. Цінності – це властивості буття, які створює людина, або які мають певне відношення до неї, це те, що може цінувати людина, що є для неї значущим і важливим. Цінності вивчає спеціальна галузь науки «аксіологія» – філософське дослідження природи духовних, моральних, естетичних та інших цінностей. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11453 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Шляхи реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкіл.pdf | 308,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.