Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11516
Назва: Прагнення іспанських педагогів до “просвітницького регенераціонізму” (за матеріалами мадридської преси 1900–1901 років)
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Носовець, В. С.
Ключові слова: іспанські педагоги
“просвітницький регенераціонізм”
розв’язання «проблеми Іспанії»
Дата публікації: 2024
Видавництво: International scientific-practical conference “Modern science: problems, prospects, innovations”: conference proceedings
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І., Носовець В. С. Прагнення іспанських педагогів до “просвітницького регенераціонізму” (за матеріалами мадридської преси 1900–1901 років). International scientific-practical conference “Modern science: problems, prospects, innovations”: conference proceedings (Tampere, Finland, November 5, 2024). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. Р. 9–10.
Короткий огляд (реферат): Подолання “загальнонаціональної катастрофи” 1898 року, розв’язання “проблеми Іспанії” уявлялися іспанським мислителям на початку нового ХХ століття можливими за умови консолідації усього суспільства навколо ідеї “національного регенераціонізму”. У регенераціоністському дискурсі іспанських інтелектуалів стосовно засобів оновлення Іспанії перше місце відводилося освітньому фактору, адже рівень неграмотності населення у країні був найвищим у Європі. На шпальтах численних мадридських періодичних видань з’являлися статті й замітки про “просвітницький регенераціонізм”, що засвідчувало інтенсифікацію реформаторського інтелектуального руху в 1900-х роках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11516
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.