Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1154
Назва: | Мотивація до навчання, як один із факторів впливу на формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури |
Автори: | Лисенко, Людмила Леонідівна |
Ключові слова: | креативно-інноваційна діяльність мотивація навчально-пізнавальної діяльності мотиви майбутні учителя фізичної культури |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Modern scientific researches |
Бібліографічний опис: | Лисенко Л. Л. Мотивація до навчання, як один із факторів впливу на формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Modern scientific researches No4 Vol. 2 May 2018. P. 79-87. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена обґрунтуванню сприятливих умов формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури відповідно виявленого рівня прояву мотивів навчально-пізнавальної діяльності. Висвітлено результати досліджень, щодо рівня прояву мотивів, якими керуються майбутні вчителя фізичної культури в освітньому процесі й отримано узагальнений профіль їх навчально-пізнавальної діяльності. На основі аналізу результатів дослідження детально охарактеризовано профіль рівня прояву таких груп мотивів навчально-пізнавальної діяльності, як перспективні, світоглядні, пізнавальні, мотиви вимушеності та відповідальності. Окреслено проблеми та перспективи організації освітньої діяльності студентів відповідно виявленої у них мотиваційної сфери та обґрунтовано деякі педагогічні умови, які сприяють ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1154 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.