Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1155
Назва: Педагогічна технологія формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку на основі взаємодії їх фізичного і інтелектуального розвитку
Автори: Вітченко, Альона Миколаївна
Лисенко, Людмила Леонідівна
Воєділова, Олена Михайлівна
Ключові слова: постава
педагогічна технологія
фізичний розвиток
інтелекту-альний розвиток
концепція
принципи
методи
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Вітченко О. М. Лисенко Л. Л., Воєділова О. М. Педагогічна технологія формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку на основі взаємодії їх фізичного і інтелектуального розвитку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 129. Т. 2. С. 52-56.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено авторську педагогічну технологію формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку на основі взаємодії їх фізичного і інтелектуального розвитку. Концепція побудови даної технології полягає у підвищенні ефективності управління руховою і пізнавальною функціями організму дитини в процесі їх цілеспрямованого формування та підтримання правильної постави. Цілеспрямованість є системоутворюючим компонентом моделі й обумовлює розробку ієрархічно побудованої педагогічної технології формування правильної постави
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1155
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.