Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorValentieva, Tatyana-
dc.contributor.authorВалентьєва, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorPak, A.-
dc.contributor.authorПак, А.-
dc.contributor.authorLebid, O.-
dc.contributor.authorЛебідь, О.-
dc.contributor.authorVolkova, N.-
dc.contributor.authorВолкова, Н.-
dc.contributor.authorKarpova, M.-
dc.contributor.authorКарпова, М.-
dc.date.accessioned2025-10-09T07:52:37Z-
dc.date.available2025-10-09T07:52:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВикористання інноваційних технологій при викладанні гуманітарних дисциплінen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11573-
dc.description.abstractThe study of the flipped classroom methods is important for improving the quality of education and the effectiveness of learning in the context of modern technological changes and growing interest in distance education. The aim of this study was to determine the effectiveness of the use of the flipped classroom model in learning a foreign language for professional purposes. Testing was used to diagnose the effectiveness of assimilation of educational material, which included various types of tasks: multiple response, error correction, matching, fill in the blanks, open-ended tasks, completed responses. The total number of tasks is 25 (5 for each type) and questionnaires to determine the level of satisfaction with educational video materials and online learning. Tests and questionnaires were pre-validated according to the research objectives. The obtained results (χ2emp = 8.095 > 2χ 0.05 = 7.815) gave grounds to conclude thatthe blended learning model of flipped classroom in the development of foreign language competence is more effective than traditional learning. The experiment showed that this format helps students implement an individual learning trajectory, which contributes to improving academic performance. It was determined that the effectiveness of using this model depends on the quality of video materials and students’ ability to organize their own independent work. The prospects of further research фку the study of the influence of the application of the flipped classroom model on the students’ learning motivation. В контексті сучасних технологічних змін та росту інтересу до дистанційної освіти, дослідження та вдосконалення методів перевернутого класу стають важливими завданнями для підвищення якості освіти та ефективності навчання. Це дослідження мало на меті визначити, наскільки використання моделі перевернутий клас є ефективним у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Для діагностики ефективності засвоєння навчального матеріалу було застосовано тестування, яке включало різні типи завдань: вибір кількох відповідей, виправлення помилок, пошук відповідностей, заповнення пропусків, завдання з відкритою відповіддю, закінчені відповіді. Загальна кількість завдань – 25 (по 5 для кожного типу) та анкетування з метою визначення рівня задоволеності навчальними відео-матеріалами та онлайн навчанням. Тести та анкети булипопередньо валідизовані відповідно до цілей дослідження. Отримані результати (χ2емп = 8,095 > χ2 0,05 = 7,815) дали змогу зробити висновок про те, що змішана модель навчання перевернутий клас при формуванні іншомовної компетенції, має перевагу у своїй ефективності перед традиційним навчанням. Як показав експеримент, цей формат допомагає студентам реалізовувати індивідуальну траєкторію навчання, що сприяє поліпшенню навчальних показників. Результати дали змогу визначити, що ефективність викоритання технології залежить від якості відео матеріалів та здатності студентів до організації власної самостійної роботи. Перспективою подальших розвідок є дослідження впливу застосування моделі перевернутого класу на мотивацію студентів до навчання.en_US
dc.publisherAmazonia Investigaen_US
dc.subjectinnovative learning technologiesen_US
dc.subjectblended learningen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectflipped classroomen_US
dc.subjectthe Humanitiesen_US
dc.subjectінноваційні технології навчанняen_US
dc.subjectзмішане навчанняen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectтехнологія перевернутий класen_US
dc.subjectгуманітарна підготовкаen_US
dc.titleThe use of innovative technologies for teaching the humanitiesen_US
dc.title.alternativeВикористання інноваційних технологій при викладанні гуманітарних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The use of innovative technologies for teaching the humanities .pdf437,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.